Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Ladislava Valečková:
Prepositions of place - Unit 4 Kristýna Jakešová: Preposition of place SB 27 |
Ladislava Valečková:
SB - p. 26,27 WB -p. 32,33 Kristýna Jakešová: Opakovaní celé lekce 4 WB 38-39 Reading: Colin in Computerland SB 30 |
|
Český jazyk |
JV: Stavba slova, slovní druhy, psaní předpon a předložek Vzory ženského rodu - třídění slov, psaní i/y v koncovkách KV/SV: Zážitky z vánočních prázdnin |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně označí kořen, předponovou a příponovou část slova. Žák/yně třídí slova podle slovních druhů. Žákyně píše předpony dohromady se slovem a předložky zvlášť. Žák/yně určuje vzory podstatných jmen ženského rodu. Skloňuje slova podle vzoru. Žák/yně určuje správné i/y v koncovkách slov ženského rodu. KV/SV: Žák/yně popíše své zážitky z vánočních prázdnin. Žák/yně klade otázky ostatním dětem za účelem vytvoření přesnější představy o prožitcích spolužáků/kyň. |
Každý týden - opis, přepis, doplňovačka nebo diktát na známku Čtenářský deník - v lednu a únoru čteme knihy ze žánru DOBRODRUŽNÁ LITERATURA - termín odevzdání zápisu k hodnocení je 27.2. Připomínám zápis z kulturní akce, který je možno odevzdat kdykoliv. Stačí jeden do konce roku. |
Člověk a práce | Andělské novoroční přání |
Očekávané výstupy: Žák/yně vytvoří novoroční přání pro svou rodinu s motivem anděla. Žák/yně stříhá, lepí, pracuje s bavlnkou a korálky. |
Na výrobu přání budeme potřebovat drobné korálky. Pokud máte doma, doneste si, půjčíme si vzájemně. Děkujeme. |
Člověk a svět |
D: Přemyslovská knížata Z: Kraje ČR - prezentace plakátů ve dvojicích P: Změny v přírodě na podzim a v zimě |
Očekávané výstupy: D: Žák/yně přečte s porozuměním text v učebnici. Převypráví příběh a popíše význam rodu Přemyslovců v Čechách. Z: Žák/yně ve dvojici představí informace z plakátu o zvoleném kraji. Řídí se zadanými kritérii. P: Žák/yně popíše změny v přírodě v souvislosti se změnou počasí. |
|
Hudební výchova | Píseň Andělé strážní |
Očekávané výstupy: Žák/yně umí slova písně Andělé strážní. Žák/yně zpívá píseň Andělé strážní bez opory textu. Žák/yně rytmicky doprovází píseň na Orffovy hudební nástroje. |
|
Matematika |
A: Celá čísla Římské číslice Rovnice G: Rýsování čtyřúhelníku do čtvercové sítě, jejich obvod a obsah |
A: Žák/yně správně vyznačí celá čísla na číselné ose Žák/yně se seznamuje s římskými číslicemi Žák/yně si opakuje rovnice (zvířátka dědy Lesoně, hadi) uč. str. 42 PS str. 28 - 30 G: Žák/yně rýsuje čtyřúhelníky do čtvercové sítě, zjišťuje jejich obvod a obsah PS str. 38/6 |
pátek 10.1. - test na výpočet části z celku (polovina, třetina, čtvrtina,.... např. ze 180, něco podobného jako uč. 33/9) |
My ve světě |
Novoroční přání Novoroční předsevzetí |
Očekávané výstupy: Žák/yně formuluje novoroční přání pro svou rodinu. Žák/yně formuluje novoroční přání pro třídu. Žák/yně formuluje vlastní školní novoroční předsevzetí. |
|
Tělesná výchova |
Plavecký výcvik Cvičení na nářadí |
Očekávané výstupy: Žák/yně se účastní plaveckého výcviku s trenérkami. Reaguje na pokyny na suchu i ve vodě. Chová se podle pravidel stadionu Podolí. Žák/yně se účastní cvičení na nářadí. |
Úterý 11:15 - 12:00 plavání v Podolí Na plavání doporučuji vzít si s sebou vlastní fén. Děkujeme. Čtvrtek - TV v tělocvičně |
Výtvarná výchova | Andělské novoroční přání |
Očekávané výstupy: Žák/yně vytvoří novoroční přání pro svou rodinu s motivem anděla. Žák/yně stříhá, lepí, pracuje s bavlnkou a korálky. |
Nutně potřebujeme každý své nůžky a lepidlo. |