Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 5 - My house |
(Úterý) Týmová hra, hra s čtením, výroba vlastní “knížečky”, doplňování jednoduchých vět, opakování slovní zásoby z předchozí lekce. (Čtvrtek) Popis umístění místnosti pomoci slov upstairs, downstairs, left and right. Poznávání předmětu z popisu jejich umístění. Opakování slovní zásoby z Happy House 1,2. Hra s pantomimou, divadlo ve třídě, procvičovaní psaní. Slovní zásoba: Phone - telefon Pocket - kapsa. |
UČ: str.45-47 PS: str.42-45, 77-78 |
Český jazyk |
Psaní i/í , y/ý ve slovech Spodoba na konci slov Abeceda |
Doplňování do textu, přepis, diktát Pravopis slov s párovou souhláskou na konci slova, odůvodňování – jinak slyším, jinak píšu – dub, u dubu Sestavování jednoduchých abecedních seznamů |
Čtenářský deník - dlouhodobý domácí úkol, zápis přečtené knihy do deníku (do 31.3.) |
Člověk a práce | Papírové hyacinty | Výroba hyacintu z papíru a špejle | |
Člověk a svět |
Proměny přírody - rostliny “Můj kámoš strom” |
Jarní rostliny, jejich poznávání v přírodě Pozorujeme, jak se stromy na jaře probouzejí a zkoumáme je ze všech stran od března do května |
|
Hudební výchova |
Písničky s jarní tématikou Hry se zvuky a tóny |
Jaro dělá pokusy, Voláme jaro, Ospalá sněženka… | |
Matematika |
Numerace do 100 Násobení a dělení číslem 2, 3, 4 Rýsování a měření Opakování v matematických prostředích |
Počítáme do 100 - sčítání, odčítání, porovnávání Násobení 2, 3, 4 Rozdělování souboru prvků po 3, 4 manipulativní činnosti Rýsování – přímka, bod, úsečka, měření v cm |
|
Tělesná výchova |
Lavičky - cvičení obratnosti Míčové hry |
Cvičení na lavičkách |
ST - TV v tělocvičně PÁ - TV na školním hřišti (vhodné oblečení na ven s sebou) |
Výběrový seminář |
Ivana Nachlingerová:
Plošné loutky Eliška Kodýdková: Hravá matematika: Manipulace s geometrickými útvary, vlastní skládání pomocí různých materiálů Jana Šenkyříková: Hodinka s češtinou: práce s knížkou Valouškova zvířátka |
Ivana Nachlingerová:
Výroba plošných loutek z kartonu, hraní v rolích Eliška Kodýdková: Hravá matematika: Skládání prostorových těles (krychle, kvádr, jehlan) ve skupinách pomocí špejlí a modelíny Jana Šenkyříková: Hodinka s češtinou: práce s knížkou básniček, Co to je poezie? Jak se pozná básnička? Hlasitý přednes, hledání či tvoření rýmů |
|
Výtvarná výchova | Kočičky vrby jívy - poslové jara | Práce s temperovými barvami, voskovkami, vatou |