Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 5 - My house | Popis umístění místnosti pomoci slov upstairs, downstairs, left and right. Poznávání předmětu z popisu jejich umístění. Opakování slovní zásoby z Happy House 1,2. Hra s pantomimou, divadlo ve třídě, procvičovaní psaní. |
UČ: str.45,46 PS: str.42, 43 |
Český jazyk |
Procvičování i/í, y/ý Abeceda Poezie pro děti – Hrubín, Žáček, Frynta Práce s příběhem |
Doplňování do textu, přepis, diktát Tvoříme si vlastní abecedu, hry s abecedou Seznámení s osobností (básníkem) Dovyprávění konce příběhu dle fantazie, otázky k textu |
ČT - Hudební pořad FORREST GUMP v jídelně, vybíráme 45 Kč Čtenářský deník - dlouhodobý domácí úkol, zápis přečtené knihy do deníku (do 31.3.) 13.3. - 17.3. jarní prázdniny |
Člověk a práce | Větrník | Výroba větrníku z papíru dle návodu. Práce se špendlíčkem, korálkem a špejlí. | |
Člověk a svět | Proměny jara - “Můj kámoš strom” | Pozorujeme, jak se stromy na jaře probouzejí a zkoumáme je ze všech stran od března do května | Badatele.cz - https://badatele.cz/cz/muj-kamos-strom?fbclid=IwAR1ZvHnSjFeOQzgvoOJ0SIDdCMqA-Urw-VwLkddI15sqG4XhPRBFJd3ykAc |
Hudební výchova | Hudební pořad | Hudební pořad Forrest Gump | |
Matematika |
Numerace do 100 Násobení a dělení číslem 2, 3, 4 Slovní úlohy na násobení a dělení Procvičování mat. prostředí |
Počítáme do 100 - sčítání, odčítání, porovnávání Vyvození dělení 2, 3, 4 Tvorba vlastních slovních úloh Pavučiny, šipkové rovnice, sčítací trojúhelníky, parkety |
|
Tělesná výchova |
Týmové hry Míčové a závodivé hry |
Hry na podporu spolupráce “Na druhého”, “Gorily a paviáni”, “Na draka” |
|
Výběrový seminář |
Eliška Kodýdková:
Hravá matematika: Bingo, hry s čísly Jana Šenkyříková: Hodinka s češtinou: práce s knížkou O prasátku Lojzíkovi - Jak vycvičit vrabce Ivana Nachlingerová: Pantomimické etudy |
Eliška Kodýdková:
Hravá matematika: matematické bingo, "Zakázané číslo" Jana Šenkyříková: Hodinka s češtinou: čtení, poslech, reprodukce příběhu, scénka z příběhu, práce v týmech - dokončení práce z předešlé hodiny, dopis s oceněním Ivana Nachlingerová: Hádej, kdo je to? Hrajeme a hádáme zvířata, povolání... |
|
Výtvarná výchova | Hrajeme si na ilustrátory | Tvorba ilustrací k vlastním básničkám, práce s temperovými barvami na velký formát |