Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 4 - Happy faces |
Popis barvy očí a vlasů, pojmenování lidských smyslů, poslech a hraní příběhu, jazykové hry UČ str. 35-38 PS str. 32-35 |
|
Český jazyk |
Píšeme si vysvědčení Skupiny dě, tě, ně Mandala Tvoříme popletenou pohádku Společná četba komiksu |
Oceňujeme svou práci a pokrok za první pololetí 2. ročníku do ŽK Psaní skupin dě, tě, ně Procvičování měkkých a tvrdých souhlásek (Y/I), U/Ú/Ů pomocí barevné mandaly Práce ve skupinách - společné čtení, skládání protikladů Čtení z časopisu Čtyřlístek |
ÚT 31.1. - vydání vysvědčení ST 1.2. - poslední společné bruslení PÁ 3.2. - pololetní prázdniny |
Člověk a práce | Já druhák aneb ohlédnutí za prvním pololetím | Tvoříme bubliny z barevného papíru k vlastnímu portrétu | |
Člověk a svět |
Prezentace dotazníčku a výzvy radosti Dokončení rodinného leporela |
Prezentace dlouhodobého DÚ Členové rodiny, příbuzenské vztahy |
Práce se školními iPady - interaktivní procvičování rodinných vztahů (Maminka mojí maminky je moje…, Dcera mého strýce je moje…) |
Hudební výchova |
Zpěv písniček Hudební nástroje Didaktická hra "Já mám, kdo má..." |
Bude zima, bude mráz, Čížečku, čížečku Rozlišování základních hud. nástrojů podle sluchu |
|
Matematika |
Počítáme do 50 Vyvozujeme násobení Rýsování |
Hadi, krychlové stavby, výstaviště, parkety Manipulace a vyvozování násobení jako opakovaného sčítání – násobení 2 Přímka, bod, druhy čar Matematické šifry |
Píšeme matematické pětiminutovky |
Tělesná výchova | Zimní sportování | Bruslení Sofijské náměstí | PÁ - pololetní prázdniny |
Výběrový seminář |
Jana Šenkyříková:
Hodinka s češtinou: práce s knížkou Pavla Čecha Ivana Nachlingerová: Jak se hraje divadlo |
Jana Šenkyříková:
Hodinka s češtinou: čtení, řazení obrázků k textům, práce ve dvojicích Ivana Nachlingerová: Tvorba plošných loutek z kartonu Hraní v rolích |
|
Výtvarná výchova | Neproběhne | Pololetní prázdniny |