Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Richard Jones:
Listening and reading Sofie Krysanova: Unit 5 TEST Ladislava Valečková: Unit 6 - Dad at the sports centre - I like/I love/I don't like ....-Ing, He/she likes....-Ing/ doesn't like ....-Ing, days in the week |
Richard Jones:
SB p.39 Sofie Krysanova: Sound machine, tongue twisters, revision of places in the city, "I go to school by...", there is/there are. We will write a test on Thursday 28.2. Ladislava Valečková: Uč. - str. 40,41,42 Ps. - str. 51-54 |
Richard Jones:
Homework: finish the Transport worksheet (due next Friday) Sofie Krysanova: WB p.49,50 |
Český jazyk |
Kateřina Vodičková:
Pravopis podstatných jmen dle vzorů Základní skladební dvojice Podmět a přísudek holý a rozvitý Jarmila Čížková: KSV: popis |
Kateřina Vodičková:
Tento týden známkované pravopisné cvičení na pravopis podstatných jmen rodu mužského. NEZAPOMEŇ: Ve ČT 27.2. další kontrola čtenářského deníku - kniha s tématem historie. Jarmila Čížková: Dokončení popisu sportovního vybavení - lyže Vytvoření hry - já mám - ty máš na téma sportovní potřeby |
|
Člověk a práce | Výtvarné aktivity k projektům | ... | |
Člověk a svět |
PŘ - Neživá příroda - centra aktivit D - Přemyslovští králové VL - Hospodářství ČR |
... | |
Hudební výchova | Masopustní písně a říkadla | zpěv a recitace s chřestidly | |
Matematika |
Práce s daty Slovní úlohy Zlomky |
... | |
My ve světě | Neživá příroda - centra aktivit | POZOR ZMĚNA: přírodověda (centra) bude v PO. | |
Výtvarná výchova | Výtvarné aktivity k projektům | ... |