Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 5 - My house | Týmová hra, hra s čtením, výroba vlastní “knížečky”, doplňování jednoduchých vět, opakování slovní zásoby z předchozí lekce. |
UČ: str.47 PS: str.44-45, 77-78 |
Český jazyk |
Doplňování y,i po tvrdých a měkkých souhláskách Spodoba na konci slov Tvorba vlastních příběhů na společné téma Čtení s porozuměním Poezie |
Doplňování slov s tvrdými a měkkými souhláskami Pravopis slov s párovou souhláskou na konci slova, odůvodňování – jinak slyším, jinak píšu – dub, u dubu „ O třech zakletých stromech…, Tajemství skřítka stromu...“ Poezie autorů – Žáček, Hrubín, Frynta Práce se čtenářským deníkem |
|
Člověk a práce |
Modelování v CA |
Tvorba z přírodnin a kartonu Ptáci, hnízda... |
|
Člověk a svět |
Lidské tělo Proměna jara - ptáci |
Dokončení práce v CA - Lidské tělo Práce v CA – poznávání druhů ptáků, způsob života, vzhled a stavba těla |
|
Hudební výchova |
Písničkový koktejl... |
Zpěv i poslech písniček, doprovod na rytmické nástroje |
|
Matematika |
Numerace do 100 Násobilka 2,3 Vyvození násobilky 4 Rýsování, měření Opakování v matematických prostředích |
Počítáme do 100 Příklady typu 40 + 30, 100 – 60 35 + 4, 56 – 2 28 + 6, 53 - 5 Násobení 2, 3 rozdělování souboru prvků po po 3,4 manipulativní činnosti Počítáme a doplňujeme řady násobků po 4 Rýsování – přímka, bod, úsečka, měření v cm Matematický víceboj |
|
Tělesná výchova |
Přirozená cvičení |
Překážková dráha s využitím nářadí Míčové hry |
V případě pěkného počasí proběhne na školní zahradě, ve středu s sebou sportovní oblečení a obutí na ven... |
Výběrový seminář |
Ivana Nachlingerová:
Plošné loutky Eliška Kodýdková: Hravá matematika: Manipulace s geometrickými útvary, vlastní skládání pomocí různých materiálů Jana Šenkyříková: Hodinka s češtinou: práce s knížkou Valouškova zvířátka |
Ivana Nachlingerová:
Výroba plošných loutek z kartonu, hraní v rolích Eliška Kodýdková: Hravá matematika: Skládání prostorových těles (krychle, kvádr, jehlan) ve skupinách pomocí špejlí a modelíny Jana Šenkyříková: Hodinka s češtinou: práce s knížkou básniček, Co to je poezie? Jak se pozná básnička? Hlasitý přednes, hledání či tvoření rýmů |
|
Výtvarná výchova | Ilustrace k vytvořeným příběhům | Kresba , malba v CA |