Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Jolly Phonics: nová dvojhláska „ue“; procvičování slov s dvojhláskami „qu, ou, oi“; EW: UNIT 7 - Úvod do nové lekce: naslouchání a správná výslovnost, rozvoj slovní zásoby, předložky in, on, under |
Didaktické hry; čtení a psaní slov s dvojhláskami; tvorba vět (There is/there are) JP str. 38; EW uč. str. 76-78; EW prac. sešit str. 62-63 |
slovní zásoba: JP: ue: statue, rescue, value, fuel EW: garden, castle, kitchen, bedroom, livingroom, bathroom, table, stairs, crown |
Český jazyk |
JV: opakování dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě, hlásková stavba slova - slabikotvorné r, l LV: Nácvik plynulého čtení s porozuměním KV/SV: Pořádek slov ve větě |
Didaktické hry; Uč. ČJ str. 68-70 (výběr cvičení); Prac. sešit str. 6, 7; Písanka str. 6, 8; Čítanka str. 74-76 |
Pondělí 14. 2. - KNIHOVNA |
Člověk a svět | Lidské tělo - dýchací soustava, oběhová soustava | Didaktické hry; uč. str. 38-41; prac. sešit str. 26, 27 | |
Matematika |
Početní operace do 90 – sčítání, odčítání; Násobení pomocí opakovaného sčítání (s čísly 1-6); Rýsování a měření v cm - práce s pravítkem, rýsování rovných čar, spojování bodů |
Didaktické hry; Uč. str. 25/3,4; 26/3,4,5; 27/2,4; 28/1; 29/1,2; 50 |
|
Tělesná výchova |
Hod míčem, míčové přihrávky, týmové hry; Bruslení |
Hod míčem, míčové přihrávky, týmové hry; Bruslení |
Pondělí – dřívější příchod do školy (7.45-7.55); 8.00-8.15 screeningové antigenní testování; 8.15 odchod na TV Pátek 12-13.00 bruslení na Sofijském náměstí (zájemci o zapůjčení bruslí přinesou 30Kč) S sebou: brusle, helma, lyžařské rukavice |
Výběrový seminář |
Lucie Prachařová:
Lesní moudrost Markéta Kovandová: Sólový a sborový zpěv, hudební nástroje, hudebně pohybové činnosti Helena Lipovčanová: Malý čtenář |
Lucie Prachařová:
živočichové, sádrování stop/přírodnin Markéta Kovandová: Rytmická a melodická cvičení, hra na boomwhackers, zpěv Projekt DĚTSKÝ MUZIKÁL - nácvik, zpěv hlavních melodií, dramatizace příběhu Helena Lipovčanová: Vlastnosti knihy: Podle čeho si knížku vybíráme? Dotazník, pracovní list, tiché čtení vlastní knihy a sdílení zážitků z četby |
Helena Lipovčanová:
Prosím, aby si děti na seminář nosily vlastní knihu. |
Workshop v AJ |
HV: hudebně pohybové činnosti, zpěv M: násobení VV: proporce lidské postavy ČaP: zobrazení postavy a částí těla různými technikami |
Taneční a hudebně pohybové hry, nácvik písně This is me; Kresba a popis lidské postavy, modelování důležitých orgánů |
This is me song: https://www.youtube.com/watch?v=QkHQ0CYwjaI Drawing a human body: https://www.youtube.com/watch?v=Sa-AjIIlihI The skeleton dance: https://www.youtube.com/watch?v=e54m6XOpRgU |