Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Grammar: I like…+ plural noun. He/She has got. Question: Has she got…? |
Listening dialogues, reading, Student book: 94,95 Workbook: p.84 |
Na pondělí si donést knihu, kterou děti dostaly v pondělí a vyplněný list (záznam o knize). V pondělí děti sdílí svůj úkol z angličtiny (obrázek doplněný o 2-3 slova) |
Český jazyk |
JV: Opakování: slovní druhy: podstatná jména, slovesa, předložky, spojky Hlásková spodoba uprostřed a na konci slova. Psaní: R/r LV a KSV: čtení s porozuměním |
Vyhledávání slov ve větách, určování izolovaných slov. Hledání jiných tvarů slov (například dub – duby), doplňovačky, přepis. Psaní: Písanka 2 str. 24,25. Samostatné čtení textu, odpovídání na uzavřené a otevřené otázky. |
22.5. jsou třídní schůzky od 17:00 7.6. KC: Drum Circle 20.6. je Zahradní slavnost |
Člověk a svět | Jarní/letní rostliny | Poznávání rostlin. Pexeso. Co potřebují rostliny k životu. | |
Matematika |
Sčítání a odčítání do 100, násobilka 1-8. Děda Lesoň. Geobord, parkety |
Procvičování. Úlohy z prostředí hadů (kombinace sčítání/odčítání a násobilky) Doplnění zvířátek za plachtou, rozdělování zvířátek do družstev. Vytváření tvarů na geobordu, pokrývání plochy parketami (opakování obvodu a obsahu) Učebnice 3. díl str. 25-28. |
|
Tělesná výchova | Atletika | Běh. Předávání štafety. | Přineste si, prosím, vhodné oblečení: v úterý jsme v tělocvičně/venku (podle počasí), v pátek chodíme cvičit ven. |
Výběrový seminář |
Marie Prouzová:
MV: Přenos zvuku : DD: Čtení a převyprávění pohádky. |
Marie Prouzová:
Výroba telefonu bez elektřiny (kelímek a provázek) : DD: Čtení scénáře, první zkoušení. |
|
Workshop v AJ |
Flowers. Song: I love the mountains. Maths: Multiplication |
Making flowers out of hard paper/coloured paper/water colours. Trying to imitate the real flower. Singing and playing instruments. Multiplication up to 6 x 10. |