Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 11- Listening, class composition, grammar |
Unit 11 grammar , Pupil´s Book p112, workbook 104 Grammar in conversation. Listen and write similar and perform Pracovní sešit - p110.111 |
|
Český jazyk |
KSV - větná melodie, intonace LV - čtení s porozuměním, podstatné a okrajové informace, pokračování příběhu (vypravování) JV - opakování na písemnou práci- podst.jména a slovesa a jejich mluvnické kategorie, shoda, vyjm.slova, skladební dvojice |
V pátek 30.5. v prac.sešitě vyplněno do s. 27. Okruhy závěrečné písemné práce z ČJ: - mluvnické kategorie podst.jmen a sloves, psaní I/Y/A v příčestí minulém, věty jednoduché a souvětí, skladební dvojice |
Termíny závěrečných písemných prací: ČJ - pondělí 9.6. M - aritmetika - úterý 10.6. M - geometrie - středa 11.6. ČaJS (dohromady Děj, Přír, Zem) - čtvrtek 12.6. |
Člověk a svět |
Děj - nástup Habsburků, uč.s. 50-53 + opakování Zem - Poznáváme naši vlast - uč.s.52-57 + opakování Přír - Příroda v létě Opakujeme na písemnou práci (z ČaS bude 1 souhrnná ze tří částí -zem,děj,přír) |
- | |
Matematika |
A - opakování na pís.práci písemné násobení, sčítání, odčítání, dělení, převod jednotek, zlomky G -rýsování kružnice, obdélníku, trojúhelníku |
Okruhy na písemnou práci: A: písemné sčítání, odčítání, násobení jednocif.a dvojcif.čísel, porovnávání čísel, dělení, převod jednotek (hmotnost, délka, čas, objem), zlomky, rovnice se zvířátky, slovní úlohy G: rýsování trojúhelníku, obdélníku, kružnice (v plánu také pětiminutovky na písemné násobení) |
v pátek v prac.sešitě vypracováno cv. 3/s.37, na předchozích stranách s. 36/8, s. 35 celá, s. 34/cv.3(první řádek) |
Tělesná výchova |
Běh na dlouhou trať Hod míčem, míčová hra |
- | |
Výběrový seminář | Sociální sítě |
Prohlubování tématu Nástrahy sociálních sítí Kyberšikana - projevy, řešení |
|
Workshop |
VV, ČaP - Keychains - výroba Oil pastels Art - práce s olejovými pastely, kresba HV - Petr and a wolf - matching the character to the instrument, listening |
- |