Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Unit 6 Vocab: bird, flower, tree, fish, frog, present, card |
What are they? They are … How old are you? I´m seven. |
|
Český jazyk |
JV: Souhlaský. KSV: Co na tobě oceňuji II. LV: Hlasité čtení. |
JV: Rozdělení souhlásek, výroba pomůcek. KSV: Chování dětí jeden k druhému. LV: Čteme novou knížku, hlasité čtení. |
|
Člověk a svět | Moje rodina. |
Rodina, rodokmen. Učíme se hodiny. |
|
Matematika | Opakování na prověrku. | Hadi, krokování, tabulky (nohy, hlavy), součtový trojúhelník, počítáme do 40, slovní úlohy, zvířata dědy Lesoně. | 17.1.. pololetní prověrka |
Tělesná výchova |
Týmové hry v tělocvičně. Procházka v lese. |
Míčové hry v týmech. Procházka v Kamýckém lese. |
|
Výběrový seminář |
:
Začínáme divadelní dílnu. Marie Prouzová: Zvuk a přenos zvuku. |
:
Básnička na uvítanou. Artikulační, mimické, pohybové hry. Marie Prouzová: Výroba telefonu bez elektřiny (kelímek a provázek). |
|
Workshop v AJ |
ART/CRAFT: Finishing calendar. DRAMA/MUSIC: The months. MATHS: Saying numbers from 11 to 20. |
ART/CRAFT: Finishing calendar. Drawing, painting, decorating each month. DRAMA/MUSIC: The months song. MATHS: Games with numbers from 11 to 20. |