Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Unit 4 - Happy birthday. Ptáme se "Whose is it?", odpovídáme "It is Martin´s" Přítomný čas prostý. Geometrické tvary. |
Umím se zeptat "Whose is it?" a odpovědět "It is Tom´s toy". Říkám He sings a ptám se "Does he sing?". Rozeznám základní geometrické tvary. |
Slovní zásoba na spelling na 26.1. ball, house, bike, plane, kite, toy, game, doll. Umět namalovat dle instrukce: triangle, square, rectangle, circle |
Český jazyk |
JV: Opakování učiva 1. pololetí. Souhlásky tvrdé, měkké a obojetné. Pololetní test. ČT: Plynulé čtení. Próza a poezie. SV, KV: Dopis. |
JV: Umím rozdělit souhlásky na tvrdé, měkké a obojetné. Doplním správně i/y do tvrdých a měkkých skupin. Napíšu diktát (bude součástí testu). Do písanky píšu psací písmo správně a úhledně. ČT: Čtu plynule nahlas a s porozuměním. Rozeznám prózu a poezii. SV, KV: Napíšu dopis z vymyšlené ulice. |
Ve čtvrtek 18.1. si napíšeme pololetní test (diktát, doplňování y/i a ú/ů/u, druhy vět, význam slov - synonyma, antonyma, slova souznačná, přepis věty). |
Člověk a svět |
Lidské tělo. Správná výživa a zdravý životní styl. |
Rozeznám, co je úraz a co je nemoc. Znám základní části lidského těla. Znám důležitá telefonní čísla. Vím, co je důležité ve stravování. |
|
Matematika |
Pololetní test. Počítáme do 70. Hledáme více řešení. |
Zaměříme se na krokování - správné doplňování šipek do zápisu. Zopakujeme si násobení opakovaným sčítáním. Budeme hledat způsoby počítání větších čísel (+- do 50, 60, 70). Naučíme se rýsovat. Zopakujeme si sčítací trojúhelníky. |
V testu v úterý bude: - jednoduchá slovní úloha - sčítací trojúhelníky - krokování - zvířata dědy Lesoně (procvičovali jsme včera) - jednoduché násobení postupným sčítáním |
Tělesná výchova | Cvičení na lavičkách a švédské bedně. | Vymyslím akrobatickou sestavu na lavičce, vyskočím na švédskou bednu. | |
Výběrový seminář |
Lucie Němec Chottová:
Staré pověsti české Krok a jeho dcery - čtení s porozuměním - video ukázka - pracovní list - kresba k pověsti Jana Braunová: Vědy a objevy: Já vědec. Pokusy s vodou. |
Lucie Němec Chottová:
Staré pověsti české Krok a jeho dcery - čtení s porozuměním - video ukázka - pracovní list - kresba k pověsti Jana Braunová: Vědy a objevy: Vytvořím si svůj "profil" (jak se jmenuji, co umím zkoumat, co bych chtěl vynalézt). Vyzkouším si různé pokusy s vodou. |
|
Workshop v AJ |
VV/ČaP: Výzdoba pokojíčku (tvorba jeviště - propojení s M) HV: melodie vzestupná a sestupná M:evidence procesu změny krychlových staveb |
. |