Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
My hobby Present continous. |
Kreslení obrázků, tvorba dialogů, zápis vět – použití present continuous. | Přineste si prosím v pondělí knihu na individuální čtení. |
Český jazyk |
JV: Souhrnné opakování LV: Porozumění textu. Technika čtení KSV: Technika psaní |
Opakování učiva 2.ročníku Odpovídaní na uzavřené/otevřené otázky k textu. Vizuální informace. Čtení v malých skupinách. Správná artikulace, intonace. Přepis, popis hlavního hrdiny. |
Doneste si ve čtvrtek knížku na Čtenářkou dílnu (ve čtvrtek). Od středy 11.6. budeme prezentovat přečtené knihy: • Název knihy + autor • Stručně o čem kniha je • Zajímavý obrázek, část knihy • Doporučení knihy Akce do konce školního roku: • 16.6. lasergame • 17.6. knihovna • 17.6. fotografování • 23.6. běžecký pohár • 27.6. vysvědčení (pouze 1. vyučovací hodina) |
Člověk a svět | Orientace v čase | Minulost, současnost, budoucnost. Čtení času z analogových hodin. |
Opakování k testu (9.6.): • Zvářecí rodina – samec, samice, mládě • Rozpoznat savce, ptáky, plazi, ryby a obojživelníky • Stavba těla savců, ptáků, ryb • Části lidského těla • Nemoci a úrazy • Povolání • Příbuzenské vztahy (např. dcera, syn, sestřenice, bratranec, teta, strýc…) • Pojmenování jarních rostlin • Roční období a měsíce • Potrava zvířat |
Matematika |
Počítání s použitím závorek Násobilka 6 Krychlové stavby |
Úlohy s použitím závorek, přednost operací. Vyjmenování řady, násobení číslem 6. Stavění podle plánu, zakreslení plánu stavby, přestavba. |
|
Tělesná výchova |
Atletika. Míčové hry. |
Běh na dlouhou trať Chytání a házení míče. |
V úterý chodíme vždy ven. Ve čtvrtek jsme v tělocvičně nebo venku. |
Výběrový seminář | Čištění vody. | Sestavení vlastní čistírny vody. | 2.B ve své třídě (2.A je na škole v přírodě) |
Workshop v AJ | Animals |
Music: Carnival of the animals – listening activity ART: Představení vyrobého zvířete, přání ke Dni otců MATHS: Malá násobilka 1-6 |