Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Animals |
Rozšiřování slovní zásoby z tématu zvířata. Reading activity (p.78) Hra – Hádej zvíře (popis zvířete) |
V pondělí máme individuální čtení, přineste si prosím anglickou knihu a vyplněný pracovní list o knížce. |
Český jazyk |
JV: Abeceda. LV: Porozumění textu. Technika čtení KSV: Technika psaní |
Opakování Odpovídaní na uzavřené/otevřené otázky k textu. Hlavní myšlenka textu Čtení v malých skupinách. Správná artikulace, intonace. Přepis |
V úterý 29.4. půjdeme do knihovny (na 12:30). Přinést si do školy vlastní knihu pro čtenářskou dílnu (ve čtvrtek). |
Člověk a svět |
Lidové zvyky a tradice Zvířata. |
Čarodějnice. Rozdíl mezi hospodářskými/domácími a divokými zvířaty. Savci. |
|
Matematika |
Sčítání a odčítání do 100. Malá násobilka čísla 1-5. Prostředí rodiny. |
Opakování. Představení rodokmenu. Rodinné vazby. Úlohy z prostředí rodiny. |
|
Tělesná výchova | Atletika. | Běh na 50 metrů. | V úterý chodíme vždy ven. |
Výběrový seminář | Malý vědec: Přenos zvuku | Výroba telefonu bez elektřiny (kelímek a provázek) | |
Workshop v AJ | Mandala |
Music: Prázdniny ART: Křídová mandala (kooperativní práce) MATHS: Úlohy zaměřené na sčítání a odčítání do 100 |