Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
:
North and South; Comparatives : Vocabulary test, presentations |
:
Slovní zásoba 5B; U 58, PS 46 : Vocabulary test, presentations |
|
Člověk a společnost | Starověké Řecko |
Řecko pod nadvládou Makedonie Alexandr Makedonský |
|
Další cizí jazyk - Německý jazyk | Ostern - Velikonoce - hry | Seznámíme se se slovní zásobou Velikonoc, zahrajeme si slovní hry. | V pondělí 5minutovka ze slovíček PS str. 42 od "der, die, das" po "der Pinsel". |
Fyzika | Magnetické pole, magnetizace | Ověření existence magnetického pole v daném místě. | |
Hudební výchova | Státní svátek | - | |
Matematika | Konstrukce trojúhelníku podle vět SSS, USU, SSU. Důraz na náčrtek. | Práce v pracovním sešitu. | Pro práci je nutné nosit rýsovací potřeby - trojúhelníkové pravítko, úhloměr, kružítko, tužka číslo 3. |
My ve světě | Kreativní partnerství | V tomto týdnu nás navštíví umělec Jirka. | Druhá hodina je tento týden dobrovolná. |
Přírodopis | Ploštěnci | V tomto týdnu si zopakujeme formou pracovního listu informace, které jsme získali o ploštěncích. | |
Tělesná výchova | Atletika, hry | 1 | Sledujte pocasi, cvicime na hristi nebo v hale. Obleceni a obuv do haly a ven. |
Výtvarná výchova |
Crew - vytvoření vlastní crew a její značky (skupiny tvořící pod vlastním znakem, logem, identitou) |
V rámci graffiti existují skupiny autorů, kteří se sdružují do skupiny (crew) a tvoří pod jedním názvem. Název se většinou píše ve zkratce jako: 1UP, KRC, DSK, WATT,... . Žáci si vytvoří skupiny (ty budou stejné až do konce projektu) a určí si název. Dále si společnými silami vymyslí i svůj znak, symbol, logo, postavu (charakter), ten by měl vycházet z přírodní říše a z učiva biologie 6. ročníku |
Pomůcky: - pastelky - fixy - tužka |
Zeměpis | savana | video, prezentace, pracovní list |