Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
:
Finn McCool Fairytale, What is Grandpa cooking today? : Emma´s apple crumble; articles Dana Kuchaříková: Countable and uncountable nouns a/an/some/any Mut goes shopping How much/how many? : Culture - listening exercise - holidays |
:
Finn McCool Fairytale, What is Grandpa cooking today? : Recepty jídel - poslech, čtení, vlastní recept; určité a neurčité členy; U 50-51, PS 40-41 Dana Kuchaříková: Slovní zásoba U4-B,C Počitatelná a nepočitatelná podstatná jména a/an/some/any Mut goes shopping - práce s textem How much/how many? : Culture - listening exercise - holidays |
Dana Kuchaříková:
Čtvrtek - test na pocitatelnost/nepočitatelnost, a/an/some/any |
Člověk a společnost | Starověké Řecko | Sparta X Athény | |
Člověk a svět práce | Figurky zvířecí, lidské aj. Práce s plastelínou nebo jinou modelovací hmotou. /Modurit, Modelit, Fema, atd./ | Figurky zvířecí, lidské aj. Práce s plastelínou nebo jinou modelovací hmotou. /Modurit, Modelit, Fema, atd./ | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | L3: Příprava na test a test z celé lekce | Zopakujeme si klíčová témata z aktuální lekce a napíšeme si test. | Test píšeme v pátek. |
Fyzika |
Žaneta Kovářová:
Magnety a jejich vlastnosti Žaneta Kovářová: Osová souměrnost |
Žaneta Kovářová:
- magnetické pole, vzájemné působení magnetů. Žaneta Kovářová: Konstrukce v osové souměrnosti. |
|
Hudební výchova |
Hudba na jevišti - muzikál. Bohemian Rhapsody - hudební film |
Vznik, vývoj a typické znaky muzikálu, významní skladatelé, souvislost s jinými druhy umění. | Prezentace referátů |
My ve světě | Lidská komunikace | Hry na rozvoj lidské komunikace. | |
Přírodopis | Žahavci | V tomto týdnu si upevníme informace o žahavcích zajímavou skupinovou prací. V pátek nás potom čeká prezentace výsledků skupinové práce. | |
Tělesná výchova | Atletika, turistika, hry | 1 | Cvicime venku. Vyjimecne v hale. Obleceni a obuv na ven. |
Výtvarná výchova | Jarní výzdoba - recyklujeme |
- jarní dekorace - zdobíme společné prostory školy |
|
Zeměpis | biomy: polární oblasti, tundra | prezentace, video, pracovní list |