Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Dana Kuchaříková:
What has he got? Locomotion : Ordinal numbers, Present simple |
Dana Kuchaříková:
What has he got? - práce s textem Locomotion - písnička : Slovní zásoba 1A, čtení a psaní řadových číslovek; věty v přítomném čase prostém. U 8-9, PS 4-5. |
Dana Kuchaříková:
Úterý - testík na slovíčka (WB str. 80 - 1. sloupec) |
Český jazyk |
M: opakování a procvičování pravopisu L: čtení z čítanky S: popis |
M: opakuje pravopis, doplňuje do textu správný tvar, napíše si krátký diktát L: čte s porozuměním, odpovídá na otázky S: popíše skřítka, bylinku, kterou si sám vymyslí. |
|
Člověk a společnost | Čas a práce s časovou osou | Práce v týmech | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | L0: Dny v týdnu | Navážeme na specifika psaní a čtení v němčině. Naučíme se dny v týdnu a procvičíme společně s pozdravy. | V pátek si napíšeme 5minutovku ze slovíček. PS (pracovní sešit) str. 9 od "Grüße" po "Ade". |
Další cizí jazyk - Španělský jazyk |
verbo llamarse, ser, práctica, Pg. 14-17, 8-10-cuaderno de ejercicios |
trabajo de grupo, trabajo con el cuaderno de ejercicios | |
Fyzika | Vzájemné působení těles |
Opakování - vlastnosti pevných, kapalných a plynných látek. Vzájemné působení těles - úvod do problematiky. |
|
Hudební výchova | Hudební výrazové prostředky. |
Charakteristika a význam jednotlivých hudebně výrazových prostředků, jejich funkce v hudbě. Metody: diskuse, pěvecké činnosti, poslech. |
Naučit se zpaměti slova písně Náměšť |
Matematika |
Opakování učiva 5. ročníku - geometrie. Obvod a obsah obrazce, převody jednotek, rozeznávání prostorových útvarů. |
Geometrie Obvod a obsah obrazce, převody jednotek, rozeznávání prostorových útvarů. |
Prosím v pátek, 24.9. donést špejle a modelovací hmotu. DDU : učebnice strana 16 cvičení 63, 66, 67. |
My ve světě | Metody učení | V tomto týdnu si ukážeme další strategie, jak si z učení udělat zábavu a zapamatovat si více věcí. | |
Přírodopis | Podmínky a projevy života na Zemi | V tomto týdnu budeme pokračovat v poznávání podmínek a projevů života na Zemi formou center aktivit. | |
Tělesná výchova | + | Atletika, hry | Oblečení na hřiště : tepláky/leginy, bunda, triko, šortky, obuv, ručník, láhev s vodou. |
Výtvarná výchova | Kreativní partnerství aneb Školy pro budoucnost | Setkání s koordinátorkou projektu, zahájení 2. ročníku | |
Zeměpis | Roční doby, Země a Měsíc | videa, pracovní listy |