Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Unit 7 Months of the year |
Pupils book pg. 79 - What have you got in your lunchbox? zeptáme se jeden druhého, co máme ke svačině (slovíčka - potraviny) Pupil´s book pg. 80-81 - rok a jeho měsíce + co se děje v přírodě, co nosíme na sobě pg. 80 čtení pg. 81/1 - Jaký je to měsíc? Čti věty a najdi správný měsíc ze str. 80. pg. 81 Phonics - čti Workbook pg. 65 - always, sometimes, never 65/1 Přečti si věty u obrázků dětí. Věty 1-6 napiš znovu, přidej do nich slova v závorce - always, never, sometimes. 65/2 Doplň do vět slova z rámečku. Workbook pg. 66/1 - doplň YES/NO k tvrzením o měsících. 66/2 - Který obrázek patří ke kterému popisu? |
Months song (tahle je dobrá): https://www.youtube.com/watch?v=MZcAuzEs1bQ Ještě jedna, ale na youtube jich je spousta: https://www.youtube.com/watch?v=wkRkzn74Q9U |
Český jazyk |
Podstatná jména Slovesa Vyjmenovaná slova - opakování |
Pracovní listy: pracovní list Rozlišování pádů (udělej si jednu stranu) pracovní list Podstatná jména (udělej si jednu stranu) Na stránkách 100 - 107 v učebnici najdeš opakování. Vyber si alespoň 1-2 cvičení na každé téma: vyjmenovaná slova, vyber si ze cvičení 102/14, 103/15,18,19, str. 105/25, 26, str. 106/28,29 a str. 107/32, 35 podstatná jména, vyber si ze cvičení 103/16, 17, str. 104/21,22,23, str. 106/27 a str. 107/34 Kolíčkovaná viz odkaz (můžeš opět procvičovat, když budeš chtít) https://www.skolazvesela.cz/2019/01/16/jak-na-pady-podstatnych-jmen/ Vyjmenovaná slova - Zbyškův test Slovesa - PS str. 18/11 a str. 19/2 (v tajence doplňuješ slovesa - co dělá zvíře, kterému jsi doplnil/a správné y/i - např. kobyla SKÁČE) (zkontroluj si, že máš hotovo na str. 18/9 a 16/6 z minulého týdne) |
Děti doma pracují svým tempem, pokud zvládnete více cvičení (např. v pracovních listech), klidně si je udělejte! |
Člověk a svět |
Rostliny opakování Část rostliny Plody |
Rostliny Učebnice str. 50-51 - přečti si obě strany, můžeš i str. 52 do školního sešitu si nakresli rostlinu přes celou stránku a popiš všechny její části podle obrázku v učebnici (nad zemí: květ, list, plod, stonek, pod zemí: kořen) dej si záležet, všechny části detailně nakresli tužkou a vybarvi pastelkami Zapiš si do sešitu nadpis KOŘEN ROSTLIN a napiš, k čemu slouží (alespoň 2 příklady, podívej se do učebnice na str. 50) Liší se některé kořeny něčím? Jíme nějaké? Zkus najít více příkladů kořenů, které jíme, napiš, na které jsi přišel/přišla a můžeš i nakreslit do sešitu. o květech si čti na str. 52 Plody podívej se do učebnice na str. 53 Pozorování plodů - pracovní list: doma si najdi alespoň tři druhy různých plodů vyber si tři plody, které doma najdeš (inspiruj se na str. 53) nakresli si je do PL a popiš, jak vypadají poté je rozkroj a ochutnej popiš strukturu uvnitř, chuť, vůni, barvu.. všechny tři druhy plodů porovnej mezi sebou |
|
Matematika |
Kružnice a kruh Kvádr, stavby, pohled zepředu - stavba podle portrétu, stavba podle plánu Procvičování |
UČ str. 74 - podívej se, co je kružnice a co je kruh (kružnice je to, co narýsuješ, kruh je uvnitř, tedy “vybarvená nebo vyplněná” kružnice) UČ str. 74/2 - najdi kolem sebe tři předměty, které jsou kruhové a u nichž můžeš změřit obvod (pomocí krejčovského metru) a průměr (od kraje ke kraji). Zapiš do sešitu, co jsi změřil/a. udělej si v PS 20/1 jen pokud jsi ještě nenarýsoval/a žádný podobný obrázek na papír či do školního sešitu (pokud ho máš, cvičení nedělej) udělej v PS 20/2 - na pravítku si odměř pomocí kružítka 3, 2 a 4 cm a narýsuj kružnici, nezapomeň udělat za d) vybarvit a změřit průměr kružnic str. 20/3 hravě zvládneš (zkontroluj si, že máš v PS na str. 21/7) Vrátíme se ke kvádru, podívej se na str. 64 a rozlišuj kvádr a krychli zkus si cvičení 64/2 v učebnici cvičení 64/1 si uděláme online a ve škole - procvičíme plán, pohled zepředu str. 62/1 - pouze ústně (do učebnice nepíšeme), uděláme si online str. 63/1 - zkus si doma (ve škole) postavit stavby a zodpovědět otázku (nezapomeň, že šipka ukazuje, odkud se na stavbu koukáš), uděláme si online Opakování násobení str. 23/6 a 23/8 Rychlíci: Dodělej si v PS str. 21/4, 6 |
https://www.h-mat.cz/sites/default/files/pomucky/H-MAT_ctvercova_mriz.pdf |