Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | His, her, their, our, your, my |
Workbook str. 53/1 - spoj obrázky s chlapcem či domem, podle toho, ke komu patří, 53/2 slova ze cvičení 1 teď napiš do dvou sloupečků, podle toho, kam patří Víš už, kdy používáme his, her, their? Grammar Practice Book str. 21/1, 2 Workbook str. 54 |
|
Český jazyk |
Procvičování Vyjmenovaná slova po z Popis hudebního nástroje |
Stále procvičujte vyjmenovaná slova, nezapomeňte na žádná (B, L, M, P, S, V) - online nebo formou diktátů, doplňovaček, atd. Tento týden si přidáme vyjmenovaná slova po Z. Jsou čtyři a většina z vás je již umí. Naposledy se podíváme do světa hudby - na str. 92 v učebnici si přečti Hudební, najdi v článku vyjmenovaná slova po z. Podívej se také na str. 94, nechám na tobě, jestli si nějaké cvičení také zkusíš napsat! Vyber si hudební nástroj, na který bys chtěl/a hrát a zkus ho několika větami popsat. Napiš, z čeho je vyroben, jaké jsou jeho součásti, jak se na něj hraje, kde ho najdeme, zkus zjistit, odkud nástroj pochází (z jaké země), kdo na něj také hraje nebo v minulosti hrál, atd. Svůj popis napiš do školního sešitu a nakresli obrázek! PS str. 8/1, 2 a doplň si na str. 9/4 (poslední dva nástroje). Rychlíci si doplní str. 4 v PS a na str. 13 v PS křížovku. Je těžká, můžeš se při jejím vyplňování spojit s někým ze třídy a společně ji vyplňte! |
Moc děkuji všem za zasílání práce, fotek, atd., jste skvělí! Tento týden nás čekají 2 online hodiny: pondělí čas a aj a ve středu matematika! Těším se! Všechny informace, plány, atd. jsou zasílány e-mailem. |
Člověk a svět | Rostliny |
Už víš, jaké jsou společné znaky rostlin? Že rostliny dýchají a vylučují, že se vyživují, reagují na změny v přírodě, pohybují se, kvetou a rozmnožují se? Že známe rostliny kvetoucí, ale i ty, které nekvetou? Že se můžeme setkat s léčivými rostlinami, jedovatými a některé musíme chránit? Podívej se na str. 42-43 v učebnici, nejdříve se nedívej na názvy u jednotlivých čísel, ale zkus sám/sama najít a pojmenovat co nejvíce rostlin. Zvládneš většinu? Zkus si vytvořit zásobník karet - rostlinu kvetoucí, nekvetoucí, léčivou, jedovatou, chráněnou, od každé jednu (kartičky, tedy alespoň 5, můžeš kreslit, nebo si rostliny vytisknout, vybarvit a nalepit na čtvrtku, aby se ti nepomačkaly). Když to nestihneš tento týden, můžeš pokračovat i ten příští! |
|
Matematika |
Krokování - opakování Trojúhelníky, neposedové Třetina, polovina, čtvrtina... |
Při online hodině zkusíme pracovat s pojmy polovina, třetina, čtvrtina. Viz také str. 47/1, 2 str. 51/4 Učebnice str. 66/1 a 2 (školní čtverečkovaný sešit) obě cvičení udělej do sešitu 66/1 vrať neposedy zpět, zelená čísla doplň do příkladů (pozor na počítání se závorkou, ta má vždy přednost), příklady přepiš do sešitu 66/2 obrázek si přerýsuj do sešitu, doporučuji vybarvit trojúhelníky různými barvami zkus zjistit obsahy trojúhelníků (viz video od Míši) https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=pe8DvvCq53c změř si v milimetrech obvod každého trojúhelníku a zapiš (např. ?AEF = 80 mm), 1 cm = 10 mm zapiš body trojúhelníků pomocí šipek (A →→ B ↑E ←←↓ A) Zopakuj si krokování v PS str. 18/2 (zkontrolujeme si na online hodině) |