Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Kenneth Arnold:
Vocabulary: p.86 - 87 Used to: p. 88 Reading + listening: p. 90 - 91 Jana Zachová: Gerunds after prepositions Reading and listening comprehension |
Kenneth Arnold:
Vocabulary: p.86 - 87 Used to: p. 88 Reading + listening: p. 90 - 91 Jana Zachová: . |
|
Český jazyk |
Věta hlavní a vedlejší Jan Hus - práce s textem Prezentace knih |
Rozpoznání věty hlavní a vedlejší Závislostní grafy |
|
Člověk a společnost | Komenský; Habsburkové | video, výpisky; PL, práce s informacemi | |
Člověk a svět práce | - | - | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | L 2.3: Essen und Zungenbrecher | Jídlo a jazykolam. Další dialogy k tématu jídlo. | |
Další cizí jazyk - Španělský jazyk | Ciudades españolas - proyecto | Trabajo de grupo | |
Fyzika | Tlak | Popis fyzikální veličiny, jednotky tlaku a převody, výpočet tlaku | |
Matematika | Rovnoběžník | Vlastnosti rovnoběžníku, druhy, obvod a obsah | 12.5. - souhrnný test Poměr do slovních úloh na P,N úměrnost řešených trojčlenkou včetně. |
Tělesná výchova | Dance, atletika | Dívky - tanečnice pokračují v secvičné v hale a před zrcadly. Chlapci a ostatní pokračují v atletice. | |
Výtvarná výchova | Reliéfy zvířat | - Dokončování prací - komiks | |
Zeměpis | Austrálie - úvod | mapa, výpisky, video, PL |