Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Jana Zachová:
Grammar: Causative have + infinitive of purpose Reading comprehension Richard Jones: Writing a recipe CLIL (Red group) Exam skills |
Jana Zachová:
. Richard Jones: Exam skills WB p.72 |
Richard Jones:
Written exercise for grades: Monday (Red), Tuesday (Green) |
Český jazyk | G: Základní skladební dvojice, shoda přísudku s podmětem, všestranný jazykový rozbor L+S+ K: Lyricko-epické žánry (balady a romance). Jiří Žáček: Romance o slavném erbu města Kocourkova - práce s textem | G: Základní skladební dvojice, shoda přísudku s podmětem, všestranný jazykový rozbor L+S+ K: Lyricko-epické žánry (balady a romance). Jiří Žáček: Romance o slavném erbu města Kocourkova - práce s textem | X |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | Lektion 1. 3 |
- názvy států a jazyků (Staaten und ihre Sprachen) - popis obrázků (Bilder vergleichen und beschreiben) |
|
Další cizí jazyk - Španělský jazyk | číslovky do 100, členové rodiny, učebnice str. 53 | Skupinová práce, doplňování, písemný projev | |
Fyzika | Elektrické vlastnosti látek | Procvičování látky z minulých hodin - pracovní list. Elektrické pole. | Instrukce budete mít v Google classroom. |
Hudební výchova | Melodram | Pokuste se ve skupinkách vytvořit vlastní melodram. Vymyslete báseň, zarecitujte ji a hudebně doprovoďte. Nahrajte se na video. Vaše výstupy ocením! | |
Matematika | Trojúhelník | Procvičování znalostí. Tvorba plakátu. | |
Přírodopis | Ploštěnci a hlístice | V tomot týdnu budeme porovnávat tyto dvě skupiny živočichů pomocí textů a porovnávací tabulky. | |
Tělesná výchova | Dance, atletika | Dívky - tanečnice pokračují v secvičné v hale a před zrcadly. Chlapci a ostatní pokračují v atletice. | |
Výtvarná výchova | - | - |