Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Richard Jones:
Writing: inventions. Reading: disasters. CLIL: plastics. Jana Zachová: Unit 8 |
Richard Jones:
Writing SB p.81, using information collected during the weekend. Reading WB p.52 CLIL SB p.82 Jana Zachová: Vocabulary - natural disasters Reading and listening comprehension Grammar: past passive |
|
Český jazyk | G: Zájmena - druhy zájmen, skloňování zájmen osobních , všestranný jazykový rozbor L: Jiří Žáček: "Kdo je nejsilnější" - práce s textem S+K: "Měsíce" - tvořivé psaní, prezentace + rozbor | G: Zájmena - druhy zájmen, skloňování zájmen osobních , všestranný jazykový rozbor L: Jiří Žáček: "Kdo je nejsilnější" - práce s textem S+K: "Měsíce" - tvořivé psaní, prezentace + rozbor | PDÚ: Hravá čeština str. 46/1a) - do sešitu |
Člověk a společnost | Řecko-perské války | Pojedeme formou pracovního listu a budeme porovnávat hodnověrnost filmů 300 s těmito událostmi | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | Lektion 1. 2 | Opakování a shrnutí učiva, příprava na test | |
Další cizí jazyk - Španělský jazyk | Výuka neprobíhá | Den pro třídu | |
Fyzika | Fyzikální veličiny a jejich měření | Shrnutí tématu - délka, objem, hmotnost, hustota, čas, teplota. | |
Hudební výchova | Rytmus | Skupinová prezentace o vybrané písni. Rytmus. | Nezapomeňte včas poslat nahrávku vybrané písně. |
Informatika | Microsoft Excel | Test | Základní matematické funkce + grafy |
Matematika | Osová souměrnost | Zobrazování v osové souměrnosti. Osově souměrné útvary. | Úterní písemka: stupně a minuty, sčítání a odčítání úhlů |
Přírodní vědy | Intro to Microorganisms |
Creates a transient preparation of cyanobacteria or algae, observes the selected organism and documents the observation. They will compare the structure of cyanobacteria and algae based on their own observation and visual support. |
|
Přírodopis | Hodina odpadá | Den pro třídu | |
Výtvarná výchova | Jarní výzdoba | - Vlastní nůžky | |
Základy společenských věd | Communication | Active Listening, Body Language |