Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Days, weather, date - opakování WB P. 26, check WB P. 28-29 Tues: complete p. 28-29 if not finished Introduce unit 4 spelling words: PB p. 50 |
Days, weather, date - opakování WB P. 26, check WB P. 28-29 Tues: complete p. 28-29 if not finished Introduce unit 4 spelling words: PB p. 50 |
UNIT vocabulary: jacket, trousers, shirt, dress, boots, shoes, socks, coat, gloves, wear. Žáci dostali PL se slovíčky. |
Český jazyk |
JV –Vyjmenovaná slova po B, L, - opakování, procvičování. Význam slova - slova souznačná, protikladná, jednoznačná a mnohoznačná. Významové vztahy - nadřazenost, podřazenost, souřadnost, příbuznost LV- Technika čtení - čtení pozorné a plynulé. Pověsti. KV, SV: přepis a opis z učebnice, vypravování, čtenářský deník. Tvořivé psaní do sešitu - popis předmětu, odstavce. |
JV –Vyjmenovaná slova po B, L, - opakování, procvičování. Význam slova - slova souznačná, protikladná, jednoznačná a mnohoznačná. Významové vztahy - nadřazenost, podřazenost, souřadnost, příbuznost LV- Technika čtení - čtení pozorné a plynulé. Pověsti. KV, SV: přepis a opis z učebnice, vypravování, čtenářský deník. Tvořivé psaní do sešitu - popis předmětu, odstavce. Učebnice 50-53 PS 25-dokončení - 26 |
Diktát - |
Člověk a svět |
Práce s mapou a kompasem U strana 19 PS 24-26 |
Práce s mapou a kompasem - výrazné orientační body - mapové značky Určení směru cesty s/a bez kompasu U strana 19 PS 24-26 |
Pokud má doma někdo z dětí kompas nebo buzolu, může donést v pondělí na ukázku. |
Matematika |
Čtvercová mříž Písemné odčítání II a III Tvary zapsané pomocí šipek |
Čtvercová mříž - mřížové body, cesta - vyřeš úlohy - pokračuj v uvedené řadě Písemné odčítání II a III - vypočítej zpaměti Tvary zapsané pomocí šipek U 27-30 PS 22-23 |
- pětiminutovka - malá násobilka |
Tělesná výchova |
Gymnastika- průpravná cvičení, kotoul vpřed, vzad. |
Gymnastika- průpravná cvičení, kotoul vpřed, vzad. |
Žáci potřebují na hodinu TV kraťasy/tepláky, triko a sportovní obuv na ven i do tělocvičny. |
Výběrový seminář |
:
Art Across The Globe: Mexico Nadima El-Khalafawi: Drama |
:
we didnt get to do it this week due to 3B being in Quar, so hopefully next week we do! Nadima El-Khalafawi: Students will work in groups to create a new variation on the Three Little Pigs (new setting and characters). Today they will complete their story plan and work out if they want to act it out, create puppets, or use other types of props. |
Nadima El-Khalafawi:
Whatever they decide on, they will need to bring their materials in next week. |
Workshop v AJ | DIVADLO - projekt do konce školního roku | DIVADLO - projekt do konce školního roku |