Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
WB 50/1, 51 procvičování na spelling pomocí kartiček s písmeny SB strana 65 - procvičování mluveného projevu Nová slovní zásoba: cakes, sweets, ice-creams, beans, carrots, grapes, bananas, melons, bug , čísla 1-10. |
WB 50/1, 51 procvičování na spelling pomocí kartiček s písmeny SB strana 65 - procvičování mluveného projevu Nová slovní zásoba: cakes, sweets, ice-creams, beans, carrots, grapes, bananas, melons, bug , čísla 1-10. |
Nová slovní zásoba: cakes, sweets, ice-creams, beans, carrots, grapes, bananas, melons, bug , čísla 1-10. Tento týden spelling test - konec lekce. |
Český jazyk |
KV,SV : nácvik psacího písma -písanka strana číslo 3 - strany 11- 13 včetně LV: čtení deníků a čtení čítanky JV: Sklenář mráz Staví se dům -doplň u, ú, ů -písmeno ě ve skupinách bě, pě, vě -doplň i, í, y, y, ě -učebnice strany 63-65, 66 + 67 -opakování měkké a tvrdé souhlásky, slabiky, značení samohlásek a souhlásek... Písmeno ě ve skupině mě označuje vyslovené ( -mě-), např. město PS: dokončení PS 1 |
KV,SV : nácvik psacího písma -písanka strana číslo 3 - strany 11- 13 včetně LV: čtení deníků a čtení čítanky JV: Sklenář mráz Staví se dům -doplň u, ú, ů -písmeno ě ve skupinách bě, pě, vě -doplň i, í, y, y, ě -učebnice strany 63-65, 66 + 67 -opakování měkké a tvrdé souhlásky, slabiky, značení samohlásek a souhlásek... Písmeno ě ve skupině mě označuje vyslovené ( -mě-), např. město PS: dokončení PS 1 |
|
Člověk a svět |
Souhra mnoha soustav 38+39 Dýchání strana 40 PL zkoumáme a zapisujeme vlastní dýchání podtrhni slova označující části těla, které se podílejí na dýchání. |
Souhra mnoha soustav 38+39 Dýchání strana 40 PL zkoumáme a zapisujeme vlastní dýchání podtrhni slova označující části těla, které se podílejí na dýchání. |
|
Matematika |
Počítáme do 70 - strany 18 - 21 -doplň, postav, přesuň -doplň tabulku násobků 6 Vyřeš slovní úlohu. Doplň sčítací trojúhelníky. Škrtni, kde je chyba. Vyřeš krokováním. |
Počítáme do 70 -doplň, postav, přesuň -doplň tabulku násobků 6 Vyřeš slovní úlohu. Doplň sčítací trojúhelníky. Škrtni, kde je chyba. Vyřeš krokováním. |
|
Tělesná výchova | Procházky ven-vzhledem k epidemiologické situaci a nařízení vlády. | Procházky ven-vzhledem k epidemiologické situaci a nařízení vlády. | |
Výběrový seminář |
Čtení s porozuměním - Staré pověsti české O Daliborovi z Kozojed -nácvik čtení šeptem -čtení ve dvojici, sledování textu - střídání se po 2 větách/odstavci.... -hledání odpovědí na otázky v textu -kresba z pověsti: název, kresba, zapsání neznámých slov pomocí bublin nebo obrázku s vysvětlivkou, případně opsání části z přečteného textu -videoukázka Soutěž: pantomimické ztvárnění některé pověsti - jeden předvádí, ostatní hádají |
Čtení s porozuměním - Staré pověsti české O Daliborovi z Kozojed -nácvik čtení šeptem -čtení ve dvojici, sledování textu - střídání se po 2 větách/odstavci.... -hledání odpovědí na otázky v textu -kresba z pověsti: název, kresba, zapsání neznámých slov pomocí bublin nebo obrázku s vysvětlivkou, případně opsání části z přečteného textu -videoukázka Soutěž: pantomimické ztvárnění některé pověsti - jeden předvádí, ostatní hádají |
Kdo si ještě nedonesl: přinést stužku na svázání knihy., |
Workshop v AJ |
VV: zimní strom . kresba, lepidlo, sůl HV: boomhackers - zahraj stejný rytmus M: sčítání a odčítání v oboru do 20, pracovní list - jaké číslo následuje, chybí, vypočítej, kolik ryb je na obrázku..? |
VV: zimní strom . kresba, lepidlo, sůl HV: boomhackers - zahraj stejný rytmus M: sčítání a odčítání v oboru do 20, pracovní list - jaké číslo následuje, chybí, vypočítej, kolik ryb je na obrázku..? |