Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
poslech a slovní zásoba SB strana 58/9 WB strana 42 JV: How many .. are there? SB strana 60/ 2 WB strana 44 Nová slovní zásoba: cakes, sweets, ice-creams, beans, carrots, grapes, bananas, melons, bug , čísla 1-10. |
poslech a slovní zásoba SB strana 58/9 WB strana 42 JV: How many .. are there? SB strana 60/ 2 WB strana 44 Nová slovní zásoba: cakes, sweets, ice-creams, beans, carrots, grapes, bananas, melons, bug , čísla 1-10. |
Nová slovní zásoba: cakes, sweets, ice-creams, beans, carrots, grapes, bananas, melons, bug , čísla 1-10. |
Český jazyk |
KV,SV : nácvik psacího písma -písanka strana číslo 3 - strany 1-3 LV: čtení deníků a čtení čítanky JV: Na klouzačce -učebnice strany 54-56 včetně, -opakování měkké a tvrdé souhlásky, slabiky, značení samohlásek a souhlásek... PS: 34+ 35 |
KV,SV : nácvik psacího písma -písanka strana číslo 3 - strany 1-3 LV: čtení deníků a čtení čítanky JV: Na klouzačce -učebnice strany 54-56 včetně, -opakování měkké a tvrdé souhlásky, slabiky, značení samohlásek a souhlásek... PS: 34+ 35 |
děti v pondělí dostanou písanky 3. díl Opakovací test pololetní z ČJ |
Člověk a svět |
Strany 34 a 35 Alex žije ve Francii -co víte o Francii?, jak tam lidé tráví volný čas?, co se tam asi jí?.... Způsob života -lidé žijí různým způsobem, jinak se oblékají...Co jsi se vše dozvěděl z textu? |
Strany 34 a 35 Alex žije ve Francii -co víte o Francii?, jak tam lidé tráví volný čas?, co se tam asi jí?.... Způsob života -lidé žijí různým způsobem, jinak se oblékají...Co jsi se vše dozvěděl z textu? |
|
Matematika |
Matematika 2. díl - strany 10-11 včetně Počítáme do 50 -doplň tabulku -doplň čísla -vytvoř střih pro jeviště |
Matematika 2. díl - strany 10-11 včetně Počítáme do 50 -doplň tabulku -doplň čísla -vytvoř střih pro jeviště |
|
Tělesná výchova | Procházky ven-vzhledem k epidemiologické situaci a nařízení vlády. | Procházky ven-vzhledem k epidemiologické situaci a nařízení vlády. | |
Výběrový seminář |
Čtení s porozuměním - Staré pověsti české Jak propast Macocha dostala své jméno |
Čtení s porozuměním - Staré pověsti české Jak propast Macocha dostala své jméno -nácvik čtení šeptem -čtení ve dvojici, sledování textu - střídání se po 2 větách/odstavci.... -hledání odpovědí na otázky v textu -kresba z pověsti: název, kresba, zapsání neznámých slov pomocí bublin nebo obrázku s vysvětlivkou, případně opsání části z přečteného textu -videoukázka Soutěž: pantomimické ztvárnění některé pověsti - jeden předvádí, ostatní hádají |
Kdo si ještě nedonesl: přinést stužku na svázání knihy., |
Workshop v AJ |
VV: symetrický sněhulák z černého papíru, čtvrtky a zbytků barevného papíru HV: pochod za zvuku tamburíny, poslech popcorn song, nápodoba rytmu na Orffovy nástroje - zopakuj, co jsi slyšel, M: sčítání a odčítání v oboru do 90, evidence procesu změny krychlových staveb |
VV: symetrický sněhulák z černého papíru, čtvrtky a zbytků barevného papíru HV: pochod za zvuku tamburíny, poslech popcorn song, nápodoba rytmu na Orffovy nástroje - zopakuj, co jsi slyšel, M: sčítání a odčítání v oboru do 90, evidence procesu změny krychlových staveb |