Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Zuzana Klain:
. Kateryna Boldyrieva: Project 1 Review Kristýna Jakešová: Revision |
Zuzana Klain:
Communication activities Kateryna Boldyrieva: Making of a board game in groups Kristýna Jakešová: opakování celé knížky (gramatika + slovíčka) didaktické hry na zopakování |
Kateryna Boldyrieva:
Take your pencils, felt tips and crayons with, please |
Český jazyk |
JV: Opakování učiva 5. třídy Oprava písemné práce. KV,SV: Psaní dopisů a pohledů z prázdnin |
UČ. výběr cvičení k opakování PS . výběr cvičení - opakování Opravujeme písemnou záv. práci. |
|
Člověk a práce |
Úklid vlastních šuplíků Úklid pracovního místa |
Uklízíme pracovní místa. Přinesu si tašku na materiál. |
Žáci si přinesou tašku, aby si odnesli věci domů. |
Člověk a svět |
Z:Cestujeme po Evropě: moře - dovolená, kulturní památky -dovolená. Závěrečné opakování DĚ: Přechod k demokracii, důležitá data. Co si pamatují rodiče a prarodiče PŘ : Lidské výtvory - páka, kladka, nakloněná rovina člověk a příjem informací, média |
Z: UČ str. 67 - 73 DĚ: UČ. str.54 PŘ:UČ: S.68,70, povídáme si o tradičních médiích, nová média |
|
Matematika |
A: Opakování učiva 5. ročníku G: Trojúhelníková nerovnost Souřadnice bodů |
A: Opakování učiva 5. ročníku- slovní úlohy, výstaviště, cyklotrasy, sloupcový graf, logické úlohy a rébusy Logika G: Trojúhelníková nerovnost Souřadnice bodů |
středa, čtvrtek - G - mít rýsovací potřeby (ořezaná tvrdá tužka č. 3 nebo mikrotužka, pravítko, kružítko) + PS růžový na G |
My ve světě |
Jak ohrožuje člověk svět - vojensky , ekonomicky, živ. prostředí |
Povídáme si a vyhledáváme informace o vlivu člověka na svět. | |
Výtvarná výchova | Třídění portfolia a výtvarných prací. | Třídění a rozdávání výtvarných prací. |