Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Kristýna Jakešová:
Unit 6: present continuous Sofie Krysanova: Unit 6 |
Kristýna Jakešová:
usage of present continuous, grammar rules, SB 66-67 Sofie Krysanova: Present continuous VS Present simple, revision of the unit (appearance, "He/She is...", "He/She has got...) |
Sofie Krysanova:
SB p.69, 74 WB 57, 60,61 |
Český jazyk |
JV: Procvičování pravopisu. KV/SV: Hra Vojenský průzkumník - polní zápisy, formulace myšlenek, psaní příběhu podle zadané osnovy. LV: Příběh neznámého vojína - čtení a práce s informacemi. |
PS do str. 30 |
POBYT NA ŠKOLE V PŘÍRODĚ Vezmi si s sebou - pracovní sešit ČJ, sešit na sloh, pracovní sešit M, učebnice + sešit přírodověda, penál s psacími potřebami, pastelkami, lepidlem a nůžkami, poznámkový blok A4 nebo A5. |
Člověk a práce | Aktivní zapojení do ekologicky zaměřených aktivit - úklid v okolí chaty, sběr odpadků, péče o místo pobytu . | . | |
Člověk a svět |
P: Lidské tělo - rozmnožovací soustava, vývojová stádia člověka. D: 2. sv. válka - shrnutí, porozumění základním historickým faktům a souvislostem. Z: Orientace v terénu pomocí mapy a přírodních orientačních bodů, geografické a přírodní zajímavosti oblasti Máchova jezera. |
P: UČ str. 64 - 65, pracovní listy D: Pracovní listy, hra Vojenský průzkumník - polní zápisy. |
|
Hudební výchova | Zpěv táborových písní. | . | |
Matematika | A: Procvičování početních operací, převody jednotek, slovní úlohy, číselná osa. | PS do str. 37 - výběr úloh | |
My ve světě | CHKO Kokořínsko - Máchův kraj - pravidla chování v CHKO, reflexe každodenního chování ve vztahu k životnímu prostředí. | . | |
Tělesná výchova | Běh v terénu, vytrvalostní chůze, netradiční sporty a pohybové aktivity v přírodě. | . | |
Výtvarná výchova | Kresba a malba inspirovaná pozorováním přírody, výtvarné zachycení zajímavého přírodního motivu s důrazem na barvy, tvary a světlo. | . |