Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Happy House | TEST - Unit 1 words: Jungle animals (snake, tiger, lion, monkey, crocodile, zebra). Answering written questions starting 'Can you see...?' with YES/NO | |
Český jazyk | Souhlásky a jejich dělení - měkké skupiny souhlásek. |
Rozlišování měkkých souhlásek. Procvičování psaní správných tvarů písmen. Diktát, opis, přepis. Čtení, orientace v textu. |
V úterý si napíšeme kontrolní čtvrtletní práci. Opravenou ji děti přinesou domů k nahlédnutí. Prosím o vrácení zpět do třídy, děti si ji založí k ostatním materiálům. Učebnice str. 43 - 47. Pracovní sešit do str. 29. Písanka do str. 31. |
Člověk a svět | Rodina. |
Rodinné vztahy, naši předkové. Vývoj člověka - mládí, dospělost, stáří. |
Ve pátek si napíšeme kontrolní čtvrtletní práci. Opravenou ji děti přinesou domů k nahlédnutí. Prosím o vrácení zpět do třídy, děti si ji založí k ostatním materiálům. |
Matematika | Počítáme do 40. |
Početní operace do 40. Řešení úloh v různých prostředích. Stavby z krychlí. Geometrie v rovině, práce s pravítkem. |
Ve čtvrtek si napíšeme kontrolní čtvrtletní práci. Opravenou ji děti přinesou domů k nahlédnutí. Prosím o vrácení zpět do třídy, děti si ji založí k ostatním materiálům. Učebnice str. 44 - 47. |
Tělesná výchova | Kotoul vpřed. |
Průpravná cvičení na žíněnkách. Nácvik kotoulu vpřed. |
V úterý TV v tělocvičně. Připomínám vhodné sportovní oblečení a obuv. |
Výběrový seminář | Čtenářská gramotnost. |
Hry pro rozvoj vyjadřování a představivosti. Tvorba vlastního příběhu. |