Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Ladislava Valečková:
Prepositions of place - Unit 4 Sofie Krysanova: Unit 4 - Animals Richard Jones: Unit 4: animals |
Ladislava Valečková:
SB - p. 26,27 WB -p. 32,33 Sofie Krysanova: Animal chant, comparative adjectives (taller, shorter, older, younger, fatter, thinner), speaking in dialogues, listening, practising "Excuse me, where are/is...?", reading comprehension task. Richard Jones: Vocabulary and writing task (worksheet) |
Sofie Krysanova:
SB: p.26-27 WB: 32-33 |
Český jazyk |
Kateřina Vodičková:
Opakování učiva 1. pololetí před pololetní písemnu prací Ve ČT známkovaná pětiminutovka na doplňování I/Y podle vzorů podstatných jmen rodu ženského Jarmila Čížková: KSV: Zhodnocení roku 2024 a plánování do roku 2025 |
Kateřina Vodičková:
Znovu připománám kontrolu čtenářského deníku pro ty, kdo neodevzdali ve stanoveném termínu 20.12. V týdnu od 13.1. napíšeme pololetní písemnou práci. Den bude upřesněn. Procvičování budete mít v domácím úkolu na týden 13. - 17.1. Jarmila Čížková: Zápis do záznamového listu - shrnutí minulého roku a přání do roku nového - vytvoření osobního listu |
|
Člověk a práce | Výtvarné aktivity k projektu | ... | |
Člověk a svět |
PŘ - živočichové D - Sámova říše, Cyril a Metoděj, první přemyslovská knížata - centra aktivit VL - vodstvo ČR |
... | |
Hudební výchova |
Dechová a hlasová cvičení Nácvik písničky Grónská zem |
Dechová relaxační cvičení Hlasové cvičení - nápodoba hlasů zvířat Poslech a zpěv s kytarou J. Nohavica - Grónská zem |
|
Matematika |
Počítání v různých prostředích Opakování učiva 1. pololetí |
V týdnu 20. - 24. 1. napíšeme pololetní písemnou práci. Den bude upřesněn. Procvičování budete mít opět v domácím úkolu. | |
My ve světě | Tři králové | POZOR: Ještě celý leden každé pondělí plaveme. | |
Tělesná výchova | Basketbal |
herní činnosti jednotlivce držení míče, driblink, přihrávka, střelba cvičení na místě, poté v pohybu dvojtakt hra |
|
Výtvarná výchova | Výtvarné aktivity k projektu | ... |