Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 4 - opakování slovni zásoby a činnosti z této lekce (části těla) | PS str.36,37 | |
Český jazyk |
Doplňování y po tvrdých a měkkých souhláskách Skupiny dě, tě, ně, bě, pě, vě Čtení s porozuměním |
Doplňování slov s tvrdými a měkkými souhláskami Přepis cvičení do do sešitu, diktát vět Práce s atlasy, vyhledávání informací v encyklopediích a zápis jednoduchými větami - centra aktivit |
17.2. Všeználkova výprava po stopách peněz a zlata do České národní banky, příští pak 3.3. |
Člověk a práce | Smyslové hry | Centra aktivit | |
Člověk a svět | Lidské tělo |
Dokončení kontrolní práce Centra aktivit |
Můžeš si přinést encyklopedii nebo atlas lidského těla... |
Hudební výchova | Masopustní písničky |
Skákej medvěde... Vdávalo se motovidlo... Nestarej se, ženo má... |
|
Matematika |
2. díl učebnice Krychle Matematická prostředí Násobení 2 a 3 |
Počítáme do 100 Oblékáme krychli - šaty pro paní krychli Zvířátka dědy Lesoně Výstaviště Hadi s podmínkou Sčítací tabulka Vyvozování násobení jako opakovaného sčítání – násobení 2 a 3, manipulativní činnosti Hra "Bum..." "Dupači, tleskači..." |
Můžeš si přinést krychli - krabičku, kostku ze stavebnice... |
Tělesná výchova |
Cvičení na nářadí Míčové hry |
Výskok na švédskou bednu po odrazu z můstku Házení a chytání míče |
|
Výběrový seminář |
Jana Šenkyříková:
Hodinka s češtinou: práce s knížkou Den, kdy voskovky řekly dost Ivana Nachlingerová: Hraní příběhů s vytvořenými loutkami Eliška Kodýdková: Hravá matematika: Matematický AZ kvíz |
Jana Šenkyříková:
Hodinka s češtinou: čtení textu ve dvojicích, poučení ze vzkazu, z doporučení, kreslení obrázku s využitím neobvyklých barev Ivana Nachlingerová: Dialogy, hraní v rolích Eliška Kodýdková: Hravá matematika: Skupinová hra - počítání příkladů, získávání políček -> propojení všech stran trojúhelníku |
|
Výtvarná výchova | Výtvarná hra | Tvorba obrázků dle fantazie otiskováním rukou |