Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 4 - Happy faces |
Popis barvy očí a vlasů, pojmenování lidských smyslů, poslech a hraní příběhu, jazykové hry UČ str. 35-38 PS str. 32-35 |
|
Český jazyk |
Doplňování y po tvrdých a měkkých souhláskách souhláskách Čtení s porozuměním |
Doplňování slov s tvrdými a měkkými souhláskami Čtení textů dle vlastního výběru z nabídky, plnění úkolů k textu |
ÚT 31.1. - vydání vysvědčení 3. vyučovací hodinu ST 1.2. - poslední bruslení PÁ 3.2. - pololetní prázdniny Příští návštěva knihovny bude 7.2. |
Člověk a práce | Stavby z kostek a jejich plány | Práce v centrech | |
Člověk a svět | Opakování učiva za 1. pololetí | Zápis svého jména, adresy, data narození, orientace v čase - hodiny, roční období, měsíce, charakteristika ročních období - stromy, listy, plody, počasí, oblečení, co se děje v přírodě - proměny a chování zvířat... | |
Hudební výchova | Zpěv a rytmizace |
Zpěv písniček s doprovodem na Orffovy nástroje Ťukavá pohádka pro malou muchomůrku |
|
Matematika |
Počítáme do 100 Vyvozujeme násobení Rýsování |
Opakování v prostředích za 1. pololetí – matematická centra Orientace v číselné řadě, počítání do 100 hra Číslovka Manipulace a vyvozování násobení jako opakovaného sčítání – násobení 2 Rýsování – křivá čára, přímka, bod PS M 1.díl 44 - 47, 2.díl 48,49 cv. 1 ,2 |
Na rýsování si připrav si pravítko 30 cm a mikrotužku nebo tužku č. 2 |
Tělesná výchova | Zimní sporty | Bruslení | |
Výběrový seminář |
Jana Šenkyříková:
Hodinka s češtinou: práce s knížkou Pavla Čecha Ivana Nachlingerová: Jak se hraje divadlo |
Jana Šenkyříková:
Hodinka s češtinou: čtení, řazení obrázků k textům, práce ve dvojicích Ivana Nachlingerová: Tvorba plošných loutek z kartonu Hraní v rolích |
|
Výtvarná výchova | Zimní sportování |
Malba - dokončení Výroba pomůcek k nácviku násobení |