Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
REVISION TEST Project = using comparatives and superlatives Finishing and presenting |
One topic from p99. Make a short presentation. | PÁTEK - TEST - (irregular verbs, did questions/answers, must/mustn´t, have - had, conversation order |
Český jazyk |
Anna Marková:
KSV: fakta, názory, domněnky Pavlína Slavatová: JV: Shoda přísudku s podmětem LV: Čtení s porozuměním |
Anna Marková:
rozlišujeme fakta a názory Pavlína Slavatová: učb. str. 88 - 91 PS 10 - 13 |
Pavlína Slavatová:
STŘEDA: Písemná práce - shoda přísudku s podmětem Připomínka odevzdání Čtenářské karty - 16.4. (POEZIE) |
Člověk a svět |
D: Karel IV. Vl: Ochrana přírody Př: Nerosty a horniny |
pondělí - dějepis úterý - vlastivědy středa - přírodověda |
|
Matematika |
A: Kombinatorika a statistika G: Znakový zápis konstrukce |
učb. str. 77 - 79 |
|
Tělesná výchova |
Průprava na skok daleký Překážková dráha |
ČTVRTEK -cvičíme venku PÁTEK - cvičíme v tělocvičně |
|
Výběrový seminář |
Christina Bek:
Birds nests Alena Dámová: Předsudky, stereotypy Sociální/fyzické znevýhodnění |
Christina Bek:
Students will discuss bird nests. Students will create nests using natural materials. Alena Dámová: Práce s filmem (Ne)obyčejný kluk |
|
Workshop v AJ | Four seasons model |
Tvoření modelu čtvero ročních období Inspirace: https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=d-TpT_mS3yM |
PONDĚLÍ - donést do dvojice karton (30 x 30 cm) a pomůcky na tvorbu modelu (jaro, léto, podzim, zima) |