Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Sofie Krysanova:
Unit 7 - In the street Alena Třeštíková: Unit 7 |
Sofie Krysanova:
Singing a song, new vocabulary (a woman, a man, a boy, a girl, a baby, long/short hair, blond/brown/black hair), reading comics, roleplay, listening practice, "He has got...", "She has got..." Alena Třeštíková: In the street |
Sofie Krysanova:
SB p. 48-49 WB p.62-64 Alena Třeštíková: písnička a příběh str. 48/49 nová slovíčka - procvičování písnička + vlastnosti, vzhled... uč. str. 50 |
Český jazyk |
Opakování vyjmenovaných slov. Vlastní jména a jména obecná. Slovesa - osoba, číslo, čas, infinitiv, Opakovací test-přesunut z minulého týdne. Rody a pády podstatných jmen. Velikonoční říkadla, pranostiky. Přísloví, slovní hříčky. |
Žák umí pamětně všechna vyjmenovaná slova. Rozeznává vyjmenovaná/příbuzná slova. Seznámí se s určováním sloves. Napíše opakovací písemnou práci. | |
Člověk a svět | Velikonoce. Jarní rostliny. Současnost/minulost. | Žák popíše tradici Velikonoc. Určuje rostliny. | |
Hudební výchova | Stupnice c dur, hudební nástroje, zpěv písní na Švp | Žák rozeznává různé druhy hudebních nástrojů. Orientuje se ve stupnici C-dur. Dokáže určit a zapsat notu celou, půlovou, čtvrťovou, osminovou. Žák aktivně zpívá naučené písně. | |
Matematika |
Násobení,/sčítání/odčítání pod sebou. Různá matem. prostředí -sčítací trojúhelníky, svolní úlohy, Biland, pavučiny, dělení. |
Žák umí pamětně všechny násobilkové řady 1-9.aktivně počítá v různých matematických prostředích. | |
Tělesná výchova |
Út-plavání St-Gymnastika, pohybové hry (při hezkém počasí venku) |
Žák má kompletní tělesný úbor včetně bot, míčku, švihadla. | ú- část žáků beze změny plavání, část reprezentuje ve fotbalu McˇDonalds cupu -vybraní žáci obdrželi povrzovací list pro rodiče v pátek. |
Výtvarná výchova |
zdobení vajíček |
Žák si různou technikou ozdobí min. 2 vyfouklá vajíčka |
Náhradní termín knihovny 7.4. Konzultace r/u/ž probíhají tento a příští týden |