Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Past tense. Regular and irregular verbs. |
Užití sloves ve větách, čtení v učebnici, doplňování sloves do vět. Otázky “Did you…?” a odpovědi “Yes, I did.” | |
Český jazyk |
JV: Slovesa - osoba, číslo, čas. Podmět a přísudek. LV, KV, SV: Čtení s porozuměním. |
JV: Určování mluvnických kategorií u sloves, infinitiv. Hledání podmětu a přísudku ve větách. Procvičování dalších slovních druhů. LV, KV, SV: Čtení s porozuměním (otázky z textu). |
Diktát na známky (vyjmenovaná slova, diktát z učebnice). Po škole přírodě odevzdej další přečtenou knihu. 27.5. dílna Krása dřeva, do pátku 16.5. vybíráme 100,-. |
Člověk a svět | Živá příroda procvičování. | Rostlinná říše - části rostlin, společné znaky, chráněné a jedovaté rostliny. | |
Matematika |
Dělení se zbytkem. Násobení velkých čísel. Krokování a jeho číselný zápis. |
Procvičování, násobení a dělení, nově se zbytkem. Úlohy na krokování a číselný přepis zápisu. Rýsování. |
Pětiminutovka. |
Tělesná výchova |
Plavání. Atletika venku. |
. | |
Výběrový seminář | Art Around the World - Norway |
-Look at the art of Norse viking ships -create Norse viking ship seascape with painted papers This project will take severals sessions |
|
Workshop v AJ |
HV: České písničky s doprovodem. Vytleskávání rytmu. |
. |