Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Unit 7 - Let´s play. Volný čas, sporty. Průběhový čas (We are swimming...) - seznámení. |
Na konci týdne žák: Rozumí nové slovní zásobě, učí se jí psát, používá ji při odpovědi na otázky. Používá spojení "Let´s..." Mluví o tom, co právě dělá (I am swimming). |
Sl. zásoba do konce března: play the piano, play the guitar, watch television, play tennis, play football, ride a bike, play basketball, swim. Let ´s + ...... větná vazba. Např. Let ´s play. Let ´s go. ..... |
Český jazyk |
JV: Psaní velkých písmen - vlastní jména. Správné tvary psacího písma. y/i po tvrdých a měkkých souhláskách. Diktát. Opis. ČT: Hlavní postava příběhu. LV: Poezie. |
Na konci týdne žák: JV: Doplňuje y/i po tvrdých a měkkých souhláskách se sebekontrolou. Rozezná vlastní jména a jména obecná a doplňuje velká písmena. ČT: Vyhledá hlavní hrdiny příběhu a popíše jeho vlastnosti. LV: Recituje báseň. Popíše vlastními slovy hlavní postavu. |
Do středy 13.3. se děti naučí ZPAMĚTI krátkou báseň dle svého výběru. |
Člověk a svět |
JARO. Co se děje na jaře s přírodou. Jaro v lese a u vody - živočichové a rostliny. |
Na konci týdne žák: Ví, jaké jsou jarní měsíce. Popíše, co se děje na jaře v přírodě. Zná některé živočichy a rostliny, které najdeme na jaře v lese či u vody. |
Ve středu si napíšeme krátké opakování: povolání, suroviny, třídění odpadu. |
Matematika |
Násobilka 3. Počítáme do 100. Zjišťujeme délku jména. Počet sourozenců. |
Na konci týdne žák: Násobí a dělí v oboru násobilek 2,3. Prostředí: Autobus, násobilkové obdélníky, pavučiny, děda Lesoň, sčítací trojúhelníky. |
Do str. 41 (výběr cvičení) plus vzadu v PS sčítání a odčítání. Pracovní listy na násobení a dělení. |
Tělesná výchova | Míčové hry. |
Na konci týdne žák: Hází a chytá míč, zná pravidla některých míčových her (vybíjená). |
|
Výběrový seminář |
Jana Braunová:
Vědy a objevy: Vynálezy, které změnily svět. Výroba telefonu. Můj vynález - plán. Matan Fuks: Little Readers Lucie Němec Chottová: Staré pověsti české - čtení s porozuměním - význam neznámých slov a archaismů - kresba pověsti - video ukázka - besedování nad pověstí Propast Machocha |
Jana Braunová:
Vědy a objevy: 10 nej objevů. Jak funguje telefon a jeho vývoj. Výroba vlastního telefonu, popis "výroby". Můj vlastní vynález - plán. Matan Fuks: Hammy and his favourite food Lucie Němec Chottová: Staré pověsti české - čtení s porozuměním - význam neznámých slov a archaismů - kresba pověsti - video ukázka - besedování nad pověstí Propast Machocha |
|
Workshop v AJ |
HV: Zpěv a doprovod “dračí”písně M: Tabulky a záznam v nich. VV/ČaP: Jarní malba. |
V úterý opět přijdeme v červené/žluté/oranžové a tentokrát video natočíme! |