Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Lenka Špačková:
Irregular verbs Christine Mary McConnell: Rap exercise for students to learn new vocabulary, memorize, recite and improve overall rhythmn, pronunciation and stress of words in English language |
Lenka Špačková:
Použití nepravidelných sloves ve větách; U 36-37, PS 28-29. Christine Mary McConnell: Rap exercise for students to learn new vocabulary, memorize, recite and improve overall rhythmn, pronunciation and stress of words in English language |
|
Český jazyk |
Procvičování :přídavná jména, zájmena, pravopis Pracovní postup, recept, návod Práce s textem - čítanka |
Shrnutí učiva | 4.1. pololetní prázdniny |
Člověk a společnost | Starověký Egypt | Video, práce s prac. listem | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | L2: Test z celé lekce | Test je velice podobný opakovacímu testu z pracovního sešitu, který jsme společně vypracovali. | Test píšeme v pondělí, v pátek jsou prázdniny. |
Další cizí jazyk - Španělský jazyk | Nepravidelná slovesa - denní aktivity | krátké dialogy | |
Fyzika | objem, hustota - fyzikální veličiny. | Hustota - výpočet, slovní úlohy. | Slovní úlohy na výpočet hustoty / hmotnosti / objemu je možné počítat na kalkulačce. |
Hudební výchova | Pololetní prázdniny | - | |
Matematika | Nejmenší společný násobek, největší společný dělitel - slovní úlohy. Práce v pracovním sešitu plus pracovní list. | Středa - písemná práce na ROZKLAD ČÍSLA NA SOUČIN PRVOČÍSEL. | DDU: učebnice strana 78 cvičení 10, 11, 12. |
My ve světě | Kreativní partnerství | V tomto týdnu nás opět navštíví umělec. | |
Přírodopis |
Řasy Lišejníky |
V tomto týdnu si zopakujeme nabyté znalosti z tématu řasy a napíšeme si test. Díle se budeme věnovat organismům, které jsou částečně řasami tvořeny a zároveň obsahují i houbová vlákna - lišejníkům. Vytvoříme si tak přechodový můstek k novému tématu. |
Test - Řasy |
Tělesná výchova | Turistika, telocvicna : hry, gymnastika | 1 | Sportovni obleceni a obuv do haly, lahev s pitim, vsichni cvici, NEMAM PROSTOR PRO NECVICICI. |
Výtvarná výchova | Kreativní partnerství 7. setkání | Pokračování v projektu |
Pomůcky: - časopisy s množstvím obrázků - nůžky - lepidlo |
Zeměpis | hydrosféra | prezentace, video, pracovní list |