Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 8 - pokračujeme v procvičování slovní zásoby týkající se oblečení a poznávání nové lekce, postupně začínáme procvičovat veškeré probrané učivo. |
Poslech a čtení textu, zpěv anglické písně, didaktické a jazykové hry, souhrnná cvičení. UČ - str. 57-59 PS - str. 75-77 |
|
Český jazyk |
JV: Opakování učiva a dokončení PS. Hledání ukrytých slov. Tvoření vět. Určování sl. druhů. Opakování VS. |
Opakujeme VS a slovní druhy. UČ. s. 146/24,25 - písemně UČ. s. 147/26 - ústně SCIFI: uč. s.148,149 PS s. 34,35,36. PL - opakování. |
|
Člověk a práce |
Prázdniny u moře , u rybníka, u vody. Propojení s ČaS. |
Skupinová práce, kreslíme ve skupinách představy prázdnin. | |
Člověk a svět |
Žijeme zdravě. Úraz a nemoc. Rady na prázdniny. Opakování. |
Žijeme zdravě UČ. s- 68-69 PS s.65 - Co je nebezpečné. PS. s.66 Člověk v tísni. Opakujeme. Co děláme, abychom byli zdraví. |
|
Matematika |
Opakování prostředí. Algebrogramy. Barvení hran krychle - s. 94 |
Opakujeme různá prostředí metody Hejného. Docvičujeme PS od s. 46. |
|
My ve světě | Co se daří kamarádům, za co je pochválíme. | Pochvala a co se mi líbí a nelíbí na kamarádovi ( chování). | |
Tělesná výchova |
PO: Plavání ÚT: Běháme krátkou trať. |
Plaveme a procvičujeme obratnost. | |
Výtvarná výchova |
Prázdniny v parku, u rybníka, u moře, na horách, u babičky, v jiných zemích. |
Jak si představujeme prázdniny na různých místech. Představa a kresba. Kreslíme : tempery, vodové barvy. |